مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-04اقتصادي

422 کیلومتر از راه های استان اصفهان باید به بزرگراه تبدیل شود 


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 422 کیلومتر از راه های استان اصفهان در اولویت اول برای ارتقا قرار دارند و باید به بزرگراه تبدیل شوند.

- بهزاد شاهسوندی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در استان اصفهان حدود یک هزار و 767 کیلومتر راه نیاز به ارتقا دارد که بر اساس مطالعات ترافیکی در سه سطح اولویت بندی شدند، اظهار داشت: راه هایی که در سطح یک یا اولویت اول قرار دارند 422 کیلومتر است که باید به بزرگراه تبدیل شوند.

وی ادامه داد: یکهزار و 28 کیلومتر راه در سطح دو و مابقی در سطح سه قرار دارند که این دو سطح نیاز به بهسازی دارند و به طور مثال باید عرض مسیر و یا پل ها تغییر کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که در برخی مسیرها دیگر بزرگراه پاسخگوی حجم ترافیکی نبوده و از شرایط بزرگراهی خارج شده و باید از مسیر بزرگراهی به آزادراهی تبدیل شوند که با توجه به اینکه دسترسی های محلی در آزادراه ها از طریق تقاطع های غیر همسطح انجام می شود، این موارد در دست بررسی است.

شاهسوندی ادامه داد: بعضی محورها همچون نایین به اردستان یا اصفهان- شیراز از جمله محورهایی هستند که باید حتماً به آزادراه تبدیل شوند که البته اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

422 کیلومتر از راه های استان اصفهان باید به بزرگراه تبدیل شود 

422 کیلومتر از راه های استان اصفهان باید به بزرگراه تبدیل شود